تجهیزات بلندینگ تمام اتوماتیک متحرک برای افزودنیهای بتن
ایده ال برای کارخانه های ترکیب مواد افزودنی
MUHU با تولید نسل جدیدی از تجهیزات تمام اتوماتیک برای ترکیب فوق روان کننده ها، قدم بلندی در این راستا برداشته است. این تجهیزات چندمنظوره بوده که میتوان از آنها هم درشرکتهای تولید بتن و هم در کارخانه های بلندینگ افزودنیها استفاده کرد.

مشخصات
طراحی مهندسی ارگونومیک
1. کنترل تمام اتوماتیک این اجازه را میدهد تا کل فرایند تولید وابسته به یک دکمه و تنها به یک کارگر نیاز
باشد.
2. در مدلهای سنتی دریچه تغذیه (فیدر) در بالای دستگاه قرار داشت که در این مدلهای جدید دریچه در قسمت پایین دستگاه تعبیه شده که کار را بسیار آسان و ایمن میکند.
3. این دستگاه مجهز به جمع کننده گردو خاک است که برای حفظ تمیزی محیط زیست و سلامت کارگران ضروری است.
4. دستگاه میتواند افزودنیهای پلی کربوکسیلاتی و نفتالینی ویا دیگر افزودنیهای مایع یا پودری را ترکیب کند.

تجهیزات اسپری منحصر بفرد بافشار بالا
تکنولوژی ترکیبی منحصر این اسپری مشکل مخلوط کردن با زمان طولانی را حل کرده است. اسپری با فشار بالا میتواند مواد را بطور مساوی پراکنده کند که در مقایسه با مخلوط کن های قدیمی تا حد بسیار زیادی بهبود یافته است.

مدولارو قابل حمل
نصب، راه اندازی و جداسازی قطعات بسیار آسان است که میتوان براحتی در مکانهای مختلف آن را راه اندازی کرد که بمقدار چشمگیری هزینه های حمل و نقل را کاهش میدهد.

حفاظت چندگانه، تولید مطمئن تر و امن تر
1. زنگ اعلان: وقتی که کارگر پودر را بطور دستی وارد میکند و یا اینکه پروسه تولید کامل میشود برای شارژ مجدد، زنگهای مختلفی بصدا درمی آید.
2. نمایشگر LCD، امکان ویرایش فرمولها، ذخیره و گزینه انتخاب: کاربر میتواند از طریق صفحه نمایش LCD بدون نیاز به کتابچه راهنما، براحتی فرمول را انتخاب، ذخیره و ویرایش کند.
3. ریکاوری از حالت اضطراری و قطعی برق: سیستم کنترل الکتریکی نه تنها امکان ویرایش و ذخیره فرمول ترکیب فوق روان کننده ها را میدهد بلکه به ذخیره سازی و پیگری هر مرحله از فرایند کمک میکند. در مواقع اضطراری یا قطع برق، میتوان برنامه را با فشار یک دکمه متوقف کرد و پس از بازگشت به حالت عادی نیز با فشار یک دکمه تولید ادامه پیدا میکند.
4. تنظیمات امنیتی: برای اینکه فرمولها و عملکرد تجهیزات محرمانه بماند میتوان برای هر اوپراتور یک گذرواژه تعریف کرد.

خروجی بالا با مخلوط کامل
این سیستم در هر 20 دقیقه میتواند 2 تن افزودنی را در هر بچ ترکیب کند. بر همین اساس میتواند در هر ساعت 4 تا 5 تن محصول تولید کند. این نرخ خروجی استراتژی تولید در آن واحد را ممکن میسازد.

تصویر خط تولید

1. عربستان سعودی
در تاریخ 25 مارس، MUHU تجهیزات بلندینگ تمام اتوماتیک خود را در عربستان سعودی راه اندازی کرد. این دستگاه قادر به اندازه گیری اتوماتیک برطبق فرمول تولید ورودی است.

2. اردن
در آوریل 2013، تیم فنی MUHU نصب و راه اندازی خط تولید ترکیب افزودنی های بتن را برای مشتری اردونی خود به پایان رساند بهمراه فرمولاسیون تولید و آموزش نیروها.
3. بنگلادش
در ژوئن 20013، تیم فنی MUHU نصب و راه اندازی خط تولید ترکیب افزودنی های بتن را برای مشتری بنگالی خود به پایان رساند و فرمولاسیون تولید و آموزش کارمندان را در اختیارش گذاشت.